درمان ناتوانی جنسی مردان با طب هومیوپاتی بدون استفاده از داروهای شیمیایی

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    در این سایت انواع فایهای دانشگاهی و تحقیق و پروژه و پژوهش و طرح های توجیهی و مقالات دانشگاهی به فروش می رسد

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1166
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 32
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 39
    بازدید ماه بازدید ماه : 39
    بازدید سال بازدید سال : 596
    بازدید کلی بازدید کلی : 12438

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.190.159.10
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل پاپیروس و آدرس papyrus.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

درمان ناتوانی جنسی مردان با طب هومیوپاتی بدون استفاده از داروهای شیمیایی

درمان ناتوانی مردان بدون استفاده از داروی شیمیایی

قیمت: 49900 تومان

سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟

جواب: با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف چهار صفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه درمان بی خوابی به روش هومیوپاتی را یاد می گیرید.

 

 

 

سوال: این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است؟

 

جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده

 

 

 

توانایی مردان، بخش عمده ای از اعتماد به نفس آنها را در ارتباط با جنس مخالف تشکیل می دهد. بنابراین ممکن است سرزنش شدن از سوی زنان، اعتماد به نفس مرد را کاهش دهد

 

ناتوانی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان این مشکل ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. امـا راه هـایی هـم وجـود دارد که بتـوان این مشکـل را بـدون اسـتـفاده از دارو بـرطـرف کـرد. پـس قـبـل از اینکه درخـرج بیفتـید و از بعضی از این داروها که گاهی بسیار خطرناک هم هستند اسـتـفـاده کـنـید، بهتر است که این درمان های طبیعی را هم تجربه کنید

 

گفته می شود که شايع ترين مشکل درمان نشده در جوامع مختلف ناتوانی است و تنها %1 افراد مبتلا به ناتوانی تحت درمان قرار می گيرند.شايع ترين علل عدم درمان ناتوانی نداشتن اطلاعات کافی در مورد روشهای درمانی مطمئن و بدون خطر آن می باشد.بيش از %10 افراد جامعه ( حدود 3 ميليون زوج در ايران ) دچار مشکل ناتوانی هستند.  پس شما تنها نيستيد 

 

در سال 1386، دبیر همایش خانواده و سلامتی در ایران، اعلام کرد که 50 تا 60 درصد طلاق ها در ایران، ناشی از مشکلات و اختلالات جن 30 است. بخش عمده ای از این اختلالات، ناتوانی در مردان در اشکال گوناگون آن است.

 


اگرچه مردان میانسال و کهنسال بیشتر در معرض این ناتوانی هستند، اما ناتوانی جن 30 می تواند گریبان گیر هر مردی شود حتی در جوانان هم دیده شده است. طبق آمار حدوداً ۱۰ تا ۱۵ میلیون مرد در آمریکا با این مشکل دست به گریبانند.

 

برخی از داروها که برای درمان فشار خون، زخم معده، افسردگی، سرطان پروستات و همچنین داروهایی که برای جلوگیری از طاسی و کمک به رژیم های غذایی استفاده می شوند ممکن است عوارض جانبی مثل ناتوانی داشته باشد. در اینگونه موارد این ناتوانی جنسی فقط تا زمانی که از این داروها استفاده می کنید طول میکشد.

 

از میان بیماری ها می توان به دیابت و بیماری های قلبی اشاره کرد که بشدت موجب کاهش توانایی مردان می شود.

 

آمار نشان می دهد که حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد از ناتوانی ها نتیجه مستقیم بعضی مشکلات روانی مثل کمبود اعتماد به نفس، افسردگی و به خصوصا استرس و اضطراب است. در اینجا هیچ مشکل جسمی وجود ندارد و مرد کاملاً سالم است اما باز هم قادر به برقراری ارتباط نیست. میزان آسایش مرد هم بسیار مهم است. خستگی و بی حوصلگی، مشکلات زناشویی، یا تفکرات منفی نسبت به همسر می تواند به بروز ناتوانی بیانجامد. ناتوانی که از مشکلات روانی ناشی می شود معمولاً موقتی هستند و فقط تا زمانی وجود دارند که ان مشکل روانی نیز در فرد وجود دارد.

 

روش های زیادی برای درمان این معضل برای مردان پیشنهاد شده است که بعضی ار انواع آن ها که مخصوصا در شبکه های ماهواره ای بوفور تبلیغ می شود دارای عوارض جانبی بسیار زیادی هستند و من تصور نمی کنم امروزه دیگر هیج فردی عاقلی پیدا بشود که فریب آن ها را بخورد.

 

من اینجا می خواهم یک روش کاملا طبیعی بی خطر و در عین حال موثر را به مردانی که از این مشکل رنج می برند پیشنهاد کنم و آن چیزی نیست مگر درمان به روش هومیوپاتی

 

سوال: چه کسانی نباید از این مخصول استفاده کنند؟

 

جواب: افراد ذیل به هیچ وجه نباید این محصول  را مصرف کنند.

 

آن هایی که از نحوه درمان هومیوپاتی هیچ اطلاعی دارند.

 

افراد بالای 50 سال و کمتر از 20 سال

 

کسانی که مبتلا به بیماری قلبی هستند.

 

افرادی که مبتلا به بدخیمی یا بیماری های مزمن جدی هستند.

 

کسانی که تحت درمان با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی قرار دارند مثل انواع کورتون و غیره

 

 

 

نکته بسیار مهم:در طی مدت درمان جدا از مصرف قهوه نسکافه سیر موسیر و داروهای گیاهی و ترشی پرهیز کنید چرا که استفاده از این مواد تاثیر داروی هومیوپاتی را از بین می برد.

 

نکته مهم:حداقل تا یک ماه قبل از استفاده از این آموزش نباید از هیچ داروی هومیوپاتی دیگری استفاده کرده باشید.

 

اگر فکر می کنید که می توانید این آموزش ها را در اینترنت رایگان بدست بیاورید پیشنهاد می کنم همین حالا این صفحه را ترک کنید و به جستجو در اینترنت بپردازید.

 

سلب مسئولیت

 

ما همین جا اعلام می داریم هدف اصلی ما ارتقا سطح سلامت افراد جامعه با استفاده از اصول کاملا علمی و تایید شده طب هومیوپاتی تحت نظارت اداره طب مکمل وزارت بهداشت کشور ایران است ولی هیچ ادعایی در اثبات خودمان و رد سایرین نداریم.ما فایل های آموزشی زیادی را در وب سایت مان قرار داده و می دهیم که روش طب مکمل هومیوپاتی را در درمان بیماری های پزشکی رایج ارائه می دهد ولی هیچ اصراری در قانع کردن جامعه برای استفاده از آن ها نداریم و معتقد هستیم خود افراد با مطالعه و تحقیق متوجه صلاح خود می شوند.بر همین اساس و در همین جا اعلام می داریم که مسئولیت استفاده از فایل های آموزشی ما صرفا برعهده متقاضی و خریدار آن ها می باشد و فرض را بر این می دانیم که بیماران ما با اطلاع و شناخت کافی و لازم از نحوه درمان هومیوپاتی و توانایی ها و محدودیت های درمانی آن و با اعتماد کامل نسبت به دکتر عادل حیدری نژاد  این آموزش ها را خریداری کرده مسئولیت همه چیز را بطور کامل می پذیرند

 

 

 

فقط یک درخواست کوچک از شما دارم:

 

"لطفا مطالب این آموزش را با دیگران به اشتراک نگذارید"
اجازه بدهید دیگران هم به آن احساس نیاز پیدا کنند و همانطور که شما بهای آن را پرداخت کردید آن ها نیز این کار را بکنند.انسان ذاتا قدر چیزهای مجانی را نمی داند.

 


خرید        سوال از فروشنده




تاریخ ارسال پست: یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:57
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: